پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227020
مسئول بسيج زنان کشور از بسيجيان خواست تا براي سلامتي خانم «دباغ» دعا کنند
تاریخ انتشار : 1395/08/23 08:39:16
نمایش : 1140
مسئول سازمان بسيج زنان کشور گفت: به جرات مي توان گفت که نمونه اي همچون خانم دباغ در کشور کم داريم و براي اين بانوي مبارز انقلابي آرزوي سلامتي دارم و از بسيجيان مي خواهم که براي سلامتي اش دعا کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري بسيج، در پي بستري شدن خانم مرضيه دباغ در بيمارستان، امروز هيئتي به نمايندگي از سردار نقدي،رييس سازمان بسيج مستضعفين- به عيادت اين خواهر بسيجي رفتند.مينو اصلاني مسئول سازمان بسيج زنان که مسئوليت اين هيئت رابه عهده داشت، در حاشيه اين عيادت در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري بسيج با اشاره به مجاهدت هاي اين بانوي انقلابي گفت: خانم دباغي يک اسطوره تمام معنا و شير زن مجاهدي است که به عنوان تکليف براي دفاع از اسلام و مبارزه با ظلم در زمان رژيم ستمگر شاه قيام کرد و بارها شکنجه شد اما دست از فعاليت هاي خود برنداشت.

وي ادامه داد: مجاهدت هاي اين بانوني نمونه انقلابي به داخل کشور محدود نمي شود و شاهد مجاهدت هاي وي در لبنان هم هستيم و بايد گفت که وي الگوي زن مجاهد انقلابي است.

اصلاني تاکيد کرد: به جرات مي توان گفت که نمونه اي همچون خانم دباغي در کشور کم داريم و براي اين بانوي مبارز انقلابي آرزوي سلامتي داريم و اميدوارم که حالشان روز به روز بهتر شود و از بسيجيان مي خواهم که براي سلامتي خانم دباغ دعا کنند.

مسئول سازمان بسيج زنان کشور در پايان گفت: خانم دباغ به عنوان شير زن انقلابي، نمونه خوبي براي نسل جوان و پشتوانه گران قدري براي دختران جامعه است که بيش از نيم قرن مجاهدت در سابقه انقلابي خود دارد و واقعا سرباز نمونه ولايت فقيه هستند.

گفتني است، خانم مرضيه دباغي به دليل عارضه قلبي و ريوي در بيمارستان خاتم الانبيا(ص) تهران بستري هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html